''Αυτοί που μας κλέψαν το βιβλίο... Μας κατηγορούν ότι μείναμε αδιάβαστοι.''

Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

Γράμμα στις μανάδες των μπάτσων ...


Και ο συνάνθρωπός μας που αυτοκτόνησε σήμερα έχει μάνα..
Σαν μανάδες γιατί δεν ρωτάτε τα φυντάνια σας γιατί δεν συλλαμβάνουν ή έστω να ερευνήσουν (όντας προστάτες μας και με ιδιαίτερο χαρακτηριστικό την αυτοθυσία τους για ψίχουλα) ποιος τον σκότωσε?


Μπορεί να μην είμαι μάνα ή πατέρας κάποιου, αλλά είμαι γιός (σορυ που δεν προκαλεί ρίγη συγκίνησης η λέξη) συνταξιούχου του ΟΑΕΕ, του οποίου του κόψανε την σύνταξη αναπήρίας (440€) από τον Ιούλιο και μέχρι σήμερα δεν έχει περάσει επιτροπή για να συνεχιστεί ή όχι η συνταξιοδότησή του.

Αυτόν τον άνθρωπο που ζεί χάρη στο χαρτζιλίκι των παιδιών του (και πιστέψτε με δεν είναι διόλου ευχάριστo γι' αυτόν και κλαίει σχεδόν κάθε φορά που του πληρώνουμε λογαριασμό του ή το super market) τον ψέκασε ενώ διαμαρτυρόταν, ο γιός κάποιας μάνας (κοινώς μπάτσος)  και παρά λίγο να τον χάσουμε.

Γι΄αυτό παρακαλάω τις μανάδες αυτών που ψεκάζουν, χτυπούν, βασανίζουν κλπ., ή να μαζέψουν τα φυντάνια τους ή να κόψουν την κλάψα μιας και εις γνώση τους βρίσκονται εκεί που βρίσκονται και μάλιστα  παρέχουν με αμοιβή τις υπηρεσίες τους στα αφενικά τους. Αν βέβαια τα αφεντικά τους τους έχουν ρίξει στην αμοιβή, είναι δικό τους πρόβλημα και όχι δικό μου.

Κοινοί μισθοφόροι είναι που υπακούν στις εντολές των εχθρών μου και έτσι θα τους αντιμετωπίζω.
Θα υποστούν ότι τους αξίζει από εμένα αν τα καταφέρω,
θα υποστώ εγώ ότι μου αξίζει αν τα καταφέρουν...

αυτοδιαθέσιμος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου