''Αυτοί που μας κλέψαν το βιβλίο... Μας κατηγορούν ότι μείναμε αδιάβαστοι.''

Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

Προπαγάνδα αγάπη μου, σκότωσα τις αναστολές μου ...



Αυτό είναι το δημοσίευμα της ''επίσημης κομματικής εφημερίδας'' του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. «ΑΥΓΗ», το οποίο βάση της ανακοίνωσης της Νέας Δημοκρατίας (εδώ το κείμενο), ο ΣΥΡΙΖΑ <<προέβαλε με καμάρι την επένδυση στη Χαλκιδική, με αναφορές όπως «Μια από τις μεγαλύτερες επενδύσεις που γνώρισε ποτέ η Ελλάδα» - «Με την κοινωνία δίπλα μας» - «προστατεύουμε το περιβάλλον με χειροπιαστές λύσεις»...>>


Θεωρώντας με ικανό να διαβάσω μία εφημερίδα, θα πάρω το ρίσκο και θα πώ, πως δέν μου φαίνεται η δεξιά σελίδα για θέση του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. αλλά μάλλον σαν πληρωμένη διαφήμιση μου μοιάζει ....

Εκτός και αν όλα τα κόμματα στηρίζουν τις τράπεζες, οι οποίες κατακλύζουν με παρόμοιες καταχωρήσεις τις δικές τους ''επίσημες κομματικές εφημερίδες''...
Ρε λές ... ?

Μετά την συγκεκριμένη ανακοίνωση, θα πρέπει να αναφώνησαν εκεί στην Ν.Δ. οι τις επικοινωνίας:
 <<Προπαγάνδα αγάπη μου, σκότωσα παντελώς τις αναστολές μου ...>>


αυτοδιαθέσιμος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου