''Αυτοί που μας κλέψαν το βιβλίο... Μας κατηγορούν ότι μείναμε αδιάβαστοι.''

Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

Περί τσιγάρου ο λόγος...

Σήμερα πήγα να δω το Νοσοκομείο της περιοχής μου μιας και κάτι μου έλεγε πως
αφού το υπουργείο υγείας νοιάζεται τόσο πολύ για την υγεία μας τότε κάτι θα έχει κάνει
και στα νοσοκομεία (αυτά και αν δεν αφορούν την υγεία μας).
Τίποτε, το ίδιο νοσοκομείο με τα ίδια χάλια.

Ρε υπουργείο δεν μας αφήνεις ήσυχους με τις φασιστικές απαγορεύσεις σου λέω εγώ
και τις ανόητες προφάσεις που τις συνοδεύουν.


Όσο για τους μη καπνιστές, άποψη μου είναι πως έχουν όλο το δίκιο με το μέρος τους.
Κανείς δεν έχει το ελεύθερο να στερεί από κάποιον το δικαίωμα να εισπνέει καθαρό αέρα
όπου και να βρίσκετε, αυτό είναι ξεκάθαρο νομίζω.
(βέβαια γι αυτό δεν ευθύνομαι φαντάζομαι μονο εγώ σαν καπνιστής)

Εγώ σαν καπνιστής το μόνο που ζητάω είναι να έχω το δικαίωμα της επιλογής.

Της επιλογής να μπορώ να βάλω μία τεράστια νεκροφαλή έξω από το γραφείο μου και
να λέει ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΕΙΣΕΡΧΕΣΤΕ-ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ-ΚΑΠΝΙΖΟΝΤΕΣ και να
μπορώ να το ντουμανιάζω βρε αδερφέ, χωρίς να ενοχλώ κανέναν παρά την θέληση του.
Το ίδιο θα ήθελα και για τους χώρους ψυχαγωγίας μου.
Να έχω απλά δικαίωμα επιλογής. Τίποτα άλλο δεν θέλω.

Δεν νομίζω πως ζητάω πολλά



αυτοδιαθέσιμος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου